Community Abonneren
×

Qualizorg verzorgt workshop ‘Benut de feedback van uw patiënt’ op VvAA congres

Qualizorg geeft een workshop op het VVAA congres ‘Bij uw patiënt op spreekuur’ op 9 september.

Qualizorg geeft een workshop op het VVAA congres ‘Bij uw patiënt op spreekuur’ op 9 september. Het congres staat in het teken van een positieve nieuwe kijk op gezondheid waarin de patiëntbeleving centraal staat. Er worden verrassende ideeën gepresenteerd en handvatten geboden om de zorg doelmatiger en mensgerichter te maken. De visie van Qualizorg sluit hier naadloos bij aan: patiëntervaring en waarde voor de patiënt moet centraal. In de workshop van Qualizorg komt de rol van klantbeleving in Value Based Healthcare aan bod en we geven tips voor het benutten van patiëntenfeedback. 

Congres over positieve gezondheid, mensgerichte zorg en zelfmanagement

Op het VvAA congres staat de patiënt de hele dag centraal. Voor de zorg van morgen moet er niet meer alleen naar de aandoening of ziekte worden gekeken, maar naar gezondheid in de breedste zin van het woord en waarde voor de patiënt. Er moet iets veranderen, anders staat een maatschappelijke crisis voor de deur. Op het congres worden nieuwe oplossingen voor de zorg verkend, op basis van de Triple Aim uitgangspunten uitkomst, kosten en beleving. Vanuit zijn rol als afhankelijke zorgvrager moet de patiënt zelf regie kunnen voeren en keuzemogelijkheden krijgen. Patiëntervaringsonderzoek speelt daar een belangrijke rol bij. VvAA heeft daarom Qualizorg uitgenodigd om nadere toelichting te bieden.

Workshop ‘Benut de feedback van uw patiënt’

Tijdens de workshop ‘Benut de feedback van uw patiënt’ neemt Qualizorg u mee in de mogelijkheden van patiëntervaringsonderzoek. We laten zien hoe een zorgorganisatie met de continue verzameling van patiëntfeedback kan starten en vervolgens de resultaten toepast. Lukt het om de dialoog aan te gaan met de klant en leidt dit echt tot veranderingen? Hoe representatief is de data en kan dit worden vertaald in beleid? Daarnaast informeren we over de ontwikkeling van de PREMs, patiëntvolgsystemen en de rol van klantervaring binnen Triple Aim en Value Based Healthcare. Het is een interactieve workshop, dus er is volop gelegenheid voor het uitwisselen van ervaringen.

Huisarts Peter van Koningsbruggen van Gezondheidscentrum Maarssenbroek zal dit verhaal aanvullen en vertellen over de inzet van een klantervaringsonderzoek in de praktijk en de andere methodes die gebruikt worden om inzichten te verkrijgen in de mening van hun patiënten.

We ontmoeten u graag op het VvAA congres ‘Bij uw patiënt op spreekuur’!

Klik hier om aan te melden voor het congres.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Qualizorg B.V.
Robert Kroesbergen
Senior Marketing

Tel.          0570 – 820 219
E-mail:    rkroesbergen@qualizorg.nl