Strategie & Innovatie
Premium
Huisarts Ronald Roothans stapt in legale wietteelt
08 november 2018
1 minuut leestijd
In 1980 zong de band Doe Maar over nederwiet; een mooie, groene, welriekende en nuttige plant. Achtendertig jaar later praat De Eerstelijns met huisarts Ronald Roothans uit Breda over deze wiet én het opzetten van een professionele wietkwekerij. Samen met advocaat Peter Schouten en SP-politicus Joep van Meel diende hij ...
Verder lezen?
Premium
Ontdek kosteloos alle premium-artikelen
Ontdek kosteloos alle premium artikelen. Activeer gratis je De Eerstelijns-account en krijg direct toegang.
Andere artikelen
Netwerkkracht Start: samenwerken over domeinen heen begint hier
Artikel van Lorenz