De Eerstelijns redactie heeft getwijfeld over plaatsing van een anonieme brief die op 13 oktober ontvangen werd. De argumentatie dat de afzenders, bestuurders in de eerstelijnszorg, bang zijn voor represailles en machtsmisbruik in het contracteringsproces, heeft de doorslag gegeven om deze anonieme brief toch te plaatsen.Wilt u meepraten over de ...
Verder lezen?
Premium
Ontdek kosteloos alle premium-artikelen
Ontdek kosteloos alle premium artikelen. Activeer gratis je De Eerstelijns-account en krijg direct toegang.